Tarjoamme nyt päivityksen kaikkiin Bosch Gen 4 -moottoreihin.
Etkö ole varma moottorisi mallista? Laakerien tunnistaminen
Moottori puretaan ja koko kampiakselikokoonpano poistetaan. Vääntöputkeen asennetaan itsevoitelevat muoviset kampiakselin tukipuslat kampiakselin välyksen vakauttamiseksi.
Alkuperäinen vääntöputken tiivisterengas poistetaan ja asennetaan Oilite-itsevoiteleva pronssipusla kampiakselin maksimaalisen tuen varmistamiseksi.
Tämä pysäyttää kampiakselin värähtelyn ja parantaa tiivistystä.
Oilite-puslan jälkeen asennamme akselitiivisteen, jonka huuli osoittaa ulospäin, estäen veden pääsyn kampiakselin ja vääntöputken alueelle.
Tämä estää kampiakselin laakeripinnan ruostumisen, kampiakselin tukipuslien ennenaikaisen vikaantumisen ja piirilevyn (PCB) ja kaikkien muiden komponenttien sisäiset vauriot.
Vasen kampiakselin laakeri korvataan kaksinkertaisesti tiivistetyllä laakerilla, jotta vesi ei pääse tämän laakerin sisään tai läpi. Ulkolaakerien ja moottorin kansien väliin on pakattu vedenpitävää pitkäikäistä rasvaa.
Tämä auttaa estämään veden kertymisen näille alueille ja sen valumisen ulkolaakereihin.
Irrotamme myös piirilevyn ja lisäämme silikonipinnoitteen liittimien tiivisteeseen.
Moottorin kannen tiivisteeseen lisätään myös silikonitiivistettä, ettei alueelle pääsisi vettä syövyttämään magnesiummoottorikoteloiden tiivistepintoja.
Lopuksi käsittelemme ja pinnoitamme moottorien sähköliittimien nastat korroosion rajoittamiseksi.
"*" näyttää pakolliset kentät
Jos et haluaa täyshuoltoa, voit myös lähettää vianmäärityksen
Jos haluat tietyn huollon, esimerkiksi vaihtaa tietyt laakerit, voit tehdän sen tästä lomakkesta
Tehdään parannukset, tyyppiviat ei toistu. Upgrade sisältää myös huollon.